Alla inlägg under november 2013

Av Jannicke Aronsson - 28 november 2013 23:27

Hej!   

jag har inte gjort något speciellt i mån , tis och ons men idag så i skolan så åkte vi in till ungdomsmottangingen för att prata om sex och sånt .. det var ganska pinsamt   haha och sen skulle vi fika på Cecilias i laholm tror jag det heter och det var så tjej grupp och killgrupp men att fika med tjejerna var kul , jag satt med Ronja och Josefin men kallas Josse.

I morgon ska jag vara i skolan sen ska jag nog bara hem och förbereda och lägga fram kläder för på lördag ska vi på dop för min kusins barn   

Lovisa   

Söndag så ska vi äta julbord    och sedan gå på julskyltning i halmstad och sen efter så ska några med hem och äta julgröt alltså risgrynsgröt    

mums     

Måndag och tisdag i nästa vecka så har vi studie dag och det är juh jätte gött   

Puss & kram jannisch     

Av Jannicke Aronsson - 26 november 2013 08:42

Heeej! 

förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte hunnit .. 

men på lördag så ska jag på dop och kanske vara med min älskling om det går på söndag   

Sen har jag bara åkt och shoppat med mamma förra veckan och sen ska jag nog inte göra så mycket .. denna veckan. 


Nu så har vi so lektion men ska dra nu   

Bye   

Puss & Kram Jannisch         

Av Jannicke Aronsson - 19 november 2013 08:50

H e j !   

Just nu så sitter jag och Hannisch på so lektion så tänkte bara blogga lite snabbt , idag så ska jag kanske på vibes med RONJA     

Men måste dra nu   

Men jag bjuder på några bilder  på mig och Hannisch   


 

Puss och kram Jannisch & Hannisch     

Av Jannicke Aronsson - 17 november 2013 21:21

Hej ! 

i denna helgen har ja inte gjort så mycket men på lördagen så skulle jag till max men blev inte för började må illa m.m sedan kom mormor och min kusin och hennes kompis. 

Idag så har jag städat gaderoben och rummet ..  mycket snyggare nu kan jag ba säg .. jag o min familj har oxå åkt o handlat. nu så sitter vi o titta på tv men jag bloggar lite o så   

Ja i veckan som kommer nu:  måndag vet jag inte... blir väl bara skola


Tisdag så kanske det blir att vara på vibes 

Onsdag ska jag o mamma åka och shoppa lite... bara jag o mamma     


Torsdag vet jag inte heller 

Fredagen så blir det vibes för att dom skulle nog ha sån skräckfilms kväll     

Men nu ska jag dra   

Bye puss och kram jannisch     

Av Jannicke Aronsson - 15 november 2013 17:08

Hej Hej ! 

förlåt att jag ite har loggat påå två dar eller vad de u är men efter skolan har jag varit sååååå trött .. 

men det är frdag idag och jag är pigg   

idag har jag gått i skolan och haft hemkunskap där vi skulle laga kinamat och vi skulle äta med pinnar heheheehe gick inte bra för mig ...   och det var jätte starkt. 

sen hade jag No prov idag oxåå men det gick ganska bra faktist     

och när jag kom hem så käkade jag nudlar mums !  

och sen nu sitter jag på datan. 

Jag är jätte glad för jag och Max är fortfarande tsm !!      

Säger dock inte efternamnet.. 

Men bye   

Puss och kram jannisch     

Av Jannicke Aronsson - 11 november 2013 18:48

Hallu !

idag har jag varit i Skolan nästan hela skoldagen för mådde inte bra och sedan blev jag sjuk ....   blev varm, ont i magen och huvet  , mådde illa   och kände att jag typ skulle spy och svimma ...Så jag åkte hem och när jag kom hem så packade jag upp min väska och sen satte på en film efter typ 20 minuter somnade jag och sen va jag lite på mobilen. 

Sedan gick jag och åt och nu sitter jag lite på datan och sen ska jag plugga på no för vi hadde tydligen no prov på fredag oops.... hadde glömt de så ska plugga.

Aj min mage ... aaaj mitt huvee ...  

Men ska dra nu   

Bye   

Puss och kram jannisch     

 

Av Jannicke Aronsson - 10 november 2013 20:27

Heeej ! 

Jag är ny här   

men idag har jag först varit på Konfa och sen varit hos min bästa vän Hanna Pålsson   

Vi bakade kärleks mums ! Och det blev smarrigt   

och nu pratar jag med hanna på skype 

Och imorgon blir det skolan   

Men Bye 

Puss och kram jannisch     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards