Direktlänk till inlägg 6 december 2013

so :(

Av Jannicke Aronsson - 6 december 2013 13:09

Hej Hej ! 

just nu tänkte jag blogga ett snabbt inlägg för har so lektion med Hannisch   

Eller Hannan pannan    hehe men föör det mesta Hannisch   

Sedan idag ska jag med Hannisch hem och sova över och ikväll så ska vi ha mys kväll och spa     

Jag känner mig väldigt glad idag och taggad innför ikväll. Idag i skolan så har vi haft Lucia träning    och det gick väldigt bra och det är kul   

Men måste dra nu   

Puss & Kram jannisch       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej! jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ...  jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma...

Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej! jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ...  jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma...

Av Jannicke Aronsson - 17 januari 2014 13:14

Hej! nu var det länge sen bara för min data inte fungerar hemma... nu sitter jag & Hanna på so lektion så ska bara blogga snabbt    förra helgen var jag med min Älskling & i förrgår så var det fyra månader mellan mig & Älsklingen     Bästa månader me...

Av Jannicke Aronsson - 29 december 2013 00:21

Hej! Idag har jag varit och shoppat för mina jul pengar :)) De var detta jag handlade ni får bilder nedan för här :) De var jätte kul att shoppa men jag skulle bara blogga ett kort inlägg så bye! Puss & kram Jannisch :* ...

Av Jannicke Aronsson - 25 december 2013 17:04


Hej ! Det var ett tag sen nu jag bloggade .. :( men tänkte blogga nu på mobilen för mina datorer är sönder ;((( men det var julafton igår ! :) Jag fick kläder , morronrock , hörlurar, kalender , handväska + planbok och pengar så vi alltså jag ma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards