Direktlänk till inlägg 9 december 2013

<3

Av Jannicke Aronsson - 9 december 2013 22:40

Hej! 

I helgen så har jag inte gjort så mycket men i nästa vecka så på tisdag så ska vi i skolan ha crazy day  och ska kanske ha en röd cow boy hatt och ett par stora stora stjärn glasögon , rött läppstift , fläter och typ bara en tröja o byxor eller nåt ?      sedan på onsdag vet jag inte men på torsdagen då ska alla i min klass in till halmstad och där får vi välja vad vi ska göra mellan bada eller åka skridskor eller åka skatebord. Tror jag ska bada men är tveksam för vill åka skridskor och bada men åkte skridskor förra gången så bada blir det nog ..?   

Fredag så är det julavslutning     

Och då ska jag nog ha en svart vit klänning och högklakad skor som är svarta   

haha men nu så har jag  gjort läxan för ca 15 min och nu sitter jag på facebook och skype och såklart bloggar   

bye   

Puss & kram jannisch     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej! jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ...  jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma...

Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej! jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ...  jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma...

Av Jannicke Aronsson - 17 januari 2014 13:14

Hej! nu var det länge sen bara för min data inte fungerar hemma... nu sitter jag & Hanna på so lektion så ska bara blogga snabbt    förra helgen var jag med min Älskling & i förrgår så var det fyra månader mellan mig & Älsklingen     Bästa månader me...

Av Jannicke Aronsson - 29 december 2013 00:21

Hej! Idag har jag varit och shoppat för mina jul pengar :)) De var detta jag handlade ni får bilder nedan för här :) De var jätte kul att shoppa men jag skulle bara blogga ett kort inlägg så bye! Puss & kram Jannisch :* ...

Av Jannicke Aronsson - 25 december 2013 17:04


Hej ! Det var ett tag sen nu jag bloggade .. :( men tänkte blogga nu på mobilen för mina datorer är sönder ;((( men det var julafton igår ! :) Jag fick kläder , morronrock , hörlurar, kalender , handväska + planbok och pengar så vi alltså jag ma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards