Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej!

jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ... 

jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma dag så la jag mig ner  i min säg ( var täppt i näsan ) och när jag sen ställde mig upp så hade jag katt skit över hela benet kul ? NEJ !     Och i torsdags så färgade jag mitt hår rött och de blev rätt bra  och nu i fredags så följde Hanna med mig hem och sov  över tills idag sen vid ett åkte hon hem och mamma är på jobbet nu till åtta så är hemma själv och sitter på datan .. inte kul men sen när mamma kommer hem så ska vi äta pizza och godis mums   men skulle bara blogga lite snabbt så bye   

Puss & Kram jannisch       


Av Jannicke Aronsson - 1 februari 2014 16:45

Hej!

jag har inte kunnat blogga innan för min data har inte fungerat och sedan har jag inte hunnit ... 

jag och några kompisar hade en överaskings fest åt en kille som heter Alex för typ en eller två veckor sen, de vvar jätte kul    ,senare samma dag så la jag mig ner  i min säg ( var täppt i näsan ) och när jag sen ställde mig upp så hade jag katt skit över hela benet kul ? NEJ !     Och i torsdags så färgade jag mitt hår rött och de blev rätt bra  och nu i fredags så följde Hanna med mig hem och sov  över tills idag sen vid ett åkte hon hem och mamma är på jobbet nu till åtta så är hemma själv och sitter på datan .. inte kul men sen när mamma kommer hem så ska vi äta pizza och godis mums   men skulle bara blogga lite snabbt så bye   

Puss & Kram jannisch       


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards